mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 9 januari 2018

det kom ett meil....HURRA HIPPI jag fick

 ett magiskt ljus när solen börjar titta fram
en grå/rosa ton

 vid vår promenad i dag 
såg vi den här busken som blommade

 ska den blomma i JANUARI??
får fråga min granne på 6:an
han har jobbat med buskar o blommor

 efter en stärkande promenad i omgivningarna 
passar det att slinka in på Hjärtpunkten/Bibblan
ta en kaffe och läsa tidningen

 sallad i går blir gratäng i dag

jag pimpade med lite jordnätter
bra för texturen 
(eller va de heter)

💓🙏🙏💓

 så kom mejlet jag väntat på 
och hoppats på 




Hej Måd,

Då är du inbokad 
på Stig in i vår bönerytm 22-25 jan.
Info och faktura kommer på posten.
50% RABATT
 
Varmt välkommen!
Frid och allt gott,
Ann-Ida


 en köttbit och lite till

 en variant på sjömansbiff

 medans den står i ugnen och puttrar 
fixar jag färdigt vantarna

men fy tusan va bra det blev
jag kan nog det här med att laga mat
lite i alla fall

1 kommentar:

Ellinor sa...

Du är bäst,så är det bara👏👏👏👏👏👏Jättekram Ellinor