mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 22 januari 2018

en helt vanlig UNDERBAR SÖNDAG



 som ni förstår var det ju SOPPKÖKET som gällde 
det blev köttgrytan jag kokade häromdagen
strykande åtgång många kom och tog om
då blir koken glad 😋

 rårivna morötter var oxå en hitt

för att inte tala om AnnaGretas kladdkaka med grädde
💖💖
en liten vila innan det är dax att gå ut i kylan ingen

 tjugo glada gäster och en ny medarbetare
vilken TOPPEN dag
fem ville/fick låda med "hem"

 hemma blev det sjömansbiff
(men den ser mer ju ut som pannkaka på bilden)

en och annan ostkrok försvann 
när vi kollade på Farmen o Spårlöst

1 kommentar:

Ellinor sa...

Underbara söndag,såå många som fick mänsklig värme och mat i magen❤️👏👏Känner tacksamhet för mitt hem och min mat och försöker bidra till dom frusna så gott jag kan,antar att även dom känner längtan till varmare tider och framför allt så hoppas jag att dom känner lite hopp❤️Kram och njut🌹Kollade in draghunden förresten men behöver klä in hela dörrarna,nöjer ig medraggsockor och extraelement😘😘😘