mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 6 januari 2018

i dag är det afton hela dagen

 Lennart tyckte vi skulle åka på lite äventyr

 han styrde bilen till Norberg

 Jag har inte varit där på ja de är nog 15 om inte 20 år




 så fint man kan inte förstå att det varit nedbrunnet till marken


 vi hade lite gammalt bröd och kokt potatis med till fåglarna
såg inte en fågel när vi parkerade
men så där kom dom





 när vi kom hem hade mitt nya bankkort kommit
det gamla går ut nu i jan

det var dax för lunch för länge sen
hade två nödmat i skåpet

 får säga att den var riktigt god
jag förstärkte den med lite ärtor

 så var det dax att fixa till Soppkökets ärtsoppa

 blev godkänd efter någon timmes kokande

en lugn kväll framför TV
med buskis på hög nivå
Lennart var på Bandy

1 kommentar:

Ellinor sa...

Mysig dag,han är bra på utflykter den där Lennart😊😊