mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 17 januari 2018

konsten att ÖVERLEVA

 då var vi framme vid Tandläkaren
HU så jag mår...men jag vet att jag överlever

 blev en rätt lång väntan
 då jag fått en akuttid som inte fanns
men 40 min i väntrummet gör ju inte min rädsla mindre

fick en gullig "liten kille"
han var lätt på handen och bra på att förklara
han kollade först med röntgen
sen blev det med kyla
och till sist med el
men INGET fel 
kunde han hitta
slipade dock av framtänderna lite
få se om det kan hjälpa


Nu blir smärtan ett fall för 
familjeläkaren den 30 jan

 fick ett sms  att vi hade paket att hämta

 Bästa lilla Thyras doppresent

 till lunch blev det karelska piroger 
med äggsmör

la mej att vila en liten stund
det blev 3½ timme..

middag blev kokt korv o pepparrotssås 

  
Lennart for på möte med VCK 
dom vill ha honom som fotograf 
själv sitter jag här framför TV 
och funderar på om jag har 
magkatarr eller ont i hjärtat
Vi säger magkatarr
ska köpa piller i morgon

Nu tycker jag det är lite tråkigt 
att sticka ärmar
 men det här är ju i alla fall sista
ser fram emot att montera 
tröjan

Inga kommentarer: