mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 13 januari 2018

NU ÄR DET MYCKET RESTER O SNUTTAR

 lite ditten och lite datten
det blir en veckosallad om vi har tur

 kollade i frysen en 1/4 dels påse spenat
blev mycket stuvning mellan bladen
sista skvätten potatis 

i frysen fanns oxå lite lasange
och nu hade salladen stått till sej
länge sen jag gjorde veckosallad
märkligt för det är ju så gott
ja nu har jag en bunke i alla fall

trots att det var FREDAG i dag 
har vi inte städat
vi har banne mej inte gjort en släng

och det gick bra de oxå 


men vi har fått veta nått underbart roligt

1 kommentar:

Ellinor sa...

Nu blir jag nyfiken😊Tur att vi inte är så stora i maten för lite rester räcker till jättemycket.Ha en skön lördag👍Kram Ellinor