mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 16 februari 2018

inget morgonkaffe...



 KATASTROF 



så sitter jag då här och väntar 
stod i luckan att väntan kan bli lång pga personalbrist
ja ja bara proverna är tagna före 10 är jag glad
för det är ett järnprov som måste tas på fm

 behövde dock inte vänta så länge
40 min tror jag
och så in och bli stucken 
i dag hade jag tur
kvinnan var ett proffs med tur
fick blod vid första sticket och blodkärlet höll till alla 7 rören
har nog ALDRIG hänt i hela mitt liv

 så var det då ÄNTLIGEN kaffedax

kolla vilken gullig macka Lennart tog till frukost

 så hem och förbereda inför morgondagens soppa

 en typisk soppköks soppa
och mer ska det i 
Susanne på Stora Ekeby ville skänka lite starka korvar

 så vi passade på att äta lunch på Saluhallen
Vegan mat ... gott men starkt
min tunga pallade inte riktigt med

 och då kaffe o godbit

 SJU kg stake Alfred fick vi med oss hem
lite hamnar i soppan till i morgon 
och resten i frysen till senare tillfälle
kommer ju söndagar hela året liksom
jag fick en sen vila i dag
men jag sov från 14 -16.30...
sova kan jag

inte stake Alfred men chorizo från Willys och ett gott rotfruktsmos

innan det blev Farmen o Torpet o Bygglov

Inga kommentarer: