mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 8 mars 2018

ännu en BRA dag...

 det växer så det knakar 
undrar när dom ska planteras om
jag är ju ingen fena på detta
men kul är det med det som växer
undrar om det blir några tomater
i sommar

 in en sväng hos Pärzon

 och när vi kom hem hade posten kommit
beställde nya handledsstöd i måndags kväll
fort gick det får jag säga det är ju bara onsdag i dag

lite köttgryta från frysen

har köpt en liten förvaring på FB
det var en vän som la ut 
250 i stället för 600 på IKEA
blev så bra så

 så tog vi oss en tur till Åsby












vet inte om den är snygg...
känns inte som jag skulle vilja sätta mej på den
men jag VET den håller men ändå

 och så träffade vi "lilla" apan

och så sa jag 
lite gladare om jag får be..
jo dom log båda två

 en fika så klart
och så kom Lena från soppköket
hon bor ju liksom granne med Åsby
visade det sej
Trevlig stund blev det

det lätta är det goda

1 kommentar:

Ellinor sa...

Otroligt vavkra orkideer och nu blev jag såå sugen på spenatsoppa👍Lunchen är räddad👍👍👍kram