mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 4 mars 2018

jag gillar lördagar...

 så där ja 
Nu kan jag börja när jag vill
har så jag kan fixa två förkläden

 här är mina NYA älsklingar
lutar åt att jag köper en 15 liters oxå 
men de tar vi till sommaren

 Lennart fixade lunch i dag 😂
Låda med hem så vi har till i morgon oxå 

 då fick jag två kastruller över
har en vän som behöver
ska höra med honom om han vill ha

 fixar lite inför söndagens soppkök

 Stroganoff "typ"
riset kokar jag nere på soppköket

 hemma blev det mos till korven
det gick det oxå 

fixade även en variant på veckosallad
tar med den oxå i morgon
nu skiter jag i mönstret 
för det fattar jag inte
jag gör som jag vill 
så de så


DET HÄR BÅDAR INTE GOTT
Lennart börjar bli förkyld på riktigt
han hinner nog bli frisk innan den 15 mars får vi hoppas
men då är det väll min otur
jag vill väll inte vara 
sjuk i Rom 
NEJ 

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Hoppas att det är *en vanlig* förkylning och att den går över snabbt✊️✊️🍀🍀Att flyga förkyld är vidrigt🙈Håller tummarna att ni frisknar på er och att kylan släpper i RomSäg åt gubben att dricka ingefära och vitron shots och att ta det lugnt,vi är inga tonåringar längre❤️❤️❤️kram

Anonym sa...

Hörde dig i Karlavagnen, jättefint! Jobbar själv som frivillig med liknande, och vet vad det betyder!

Kram från Marie i Skara