mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 9 maj 2018

det sägs att man inte kan köpa lycka...ja undrar jag

 Var till Eva-Lenas garn och fyllde på lyckan lite
nu blir det klänningar till småtöserna
och så hittade jag ett så mysigt sockgarn 
som jag inte kunde motstå
Så vist kan man köpa lycka!

 och nu äntligen har vi varit och handlat...
så nu har vi mat i fjorton dagar MINST
hoppas jag😋

 köpte City gross billiga potatisbullar för att prova
dom kommer jag helt klart att köpa igen
så himla goda

 så vart det en tur ner på stan
vi tog bussen 
så himla smidigt
och billigt

 vi skulle hit till Stadsbiblioteket

var lite tidiga så vi satt ute och gottade oss i solen


 så var det då dax....



Mikael Neimi skulle tala om sin bok 
Koka Björn

 Lennart passade på att heja och lämna hälsningar från Tärnaby
Mikael har ju liksom hus på Badvägen
och hans mormor är ju från "byn"

vår älskade Biskop Emeritus 
Clas-Bertil Ytterberg

 här diskuteras Laestadianismen

en helt igenom BRA och TREVLIG kväll
synd bara att tiden går så fort
hade kunnat höra på dessa herrar minst en timme till

 så var det dax att ta bussen hem..
kommer om 3 min står det på  skärmen..

 kan ju inte låta bli att fota våra fina blommor på gården

 Rhododendron har jätteknoppar

 inte kul för allergiker men vackert är det


 men så hungrig jag var när jag kom hem
nu hade jag ju massor att laga av 
bara att välja
det blev starka korven o pasta
ute på balkongen i solen


helt magisk kväll

2 kommentarer:

Ellinor sa...

En sådan underbar dag👍👍👍

Unknown sa...

vilket fina bilder ❤️❤️och fin dag har ni haft❤️