mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 11 maj 2018

en sån dag...Kristi himmelsfärd

 börjar dagen på balkongen
så himla skönt även om det var lite "kallt" så här kl 7
Lennart ska fara på Cykeltävling och jag ska ner till Intiman
och Poker Run



då jag hade så bra hjälp med kaffeserveringen
både Adrian o Omar 
så kunde jag passa på att städa i städsrubben

men oj va jag blev trött ... 
och ute är det JÄTTEVARMT 
så jag vilar en stund i soffan

 sen fixade jag lite mat till killarna 
och avlöste dom vid fikabordet



 Bästa Stefan Göransson som är boss för det hela
5 året han håller på och samlar in pengar till Cancerrehab
här får han blommor o diplom för sitt engagemang 

 och Lennart var som sagt på Cykeltävling
start på Bondtorget

 och "fika" i Karbenning

 bäst att soppa bort gruset så dom inte ramlar när dom kommer
cyklisterna alltså

 hemma blev det fisk o potatis


Kristi Himmelsfärd är det ju i dag
klicka och läs varför vi firar och är lediga

och lite balkonghäng 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ytterligare en fin dag❤️Lycka till hos tandläkaren,håller tummarna för dig✊️Kram