mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 8 maj 2018

vilken RIVSTART på veckan

 en underbar morgon på balkongen

 hittade en tröja som var "klar" skulle bara monteras

Lennart åker för att fixa till bilden

jag tar en prommenad


 tycker blommorna ser ut som konfirmander 
men var är alla humlor o bin?







en kaffe på älsklingsstället 
tog med lite garn ska nog sticka en Yemenväst
medan jag väntar på nästa uppdrag

gårdagen i repris
tänk vi blev mätta i dag oxå 

så kom Lennarts kikare med posten
trevligt

ja ha då var min remiss sänd till bettfysiogin
har nu satt upp mej på en återbudstid
va man får vänta på allt....suck 

vet att det inte är torsdag 
men ändå 
vi har ju inte  handlat än

 så var då tröjan klar




 måste ju ut till Sågdammen en sväng




 och kolla där... vid järnvägsbron 
en Bäver

 Hen kom riktigt nära

så vände hen och sam vidare

 runt vid sågdammen ser man bäverns härjningar 
t.o.m en tall har fått känna på bäverns framtänder



långt där borta simmar hen...
god natt då

1 kommentar:

Ellinor sa...

Naturen är ljuvlignu och även bävrar måste äta och bygga😘Kram